Utbrytarkungen!

Satt oss som vanligt i soffan efter vi lagt lillbubben och han verkade inte så sugen på att sova då han låg och gnällde lite. Plötsligt blev det tyst och då tänkte jag ahhhh nu somna han äntligen (stackarn håller på att bli förkyld också) Då hör jag ett knak så instinktivt ropar jag "gå och lägg dig" fast till Nova då det är exakt så det brukar låta när hon smyger upp.

Men när jag sen kollar ut mot hallen så ser sovrumsdörren dras igen och då blev jag misstänksam och när jag kommer in i sovrummet så står där Neo på golvet alldeles överlycklig över att "få" vara uppe igen, mammas lilla bus. Då har han lyckats klättra ur sin spjälsäng så nu blir det att byta säng. Egentligen kanske vi redan kunnat göra det men det har vara ganska skönt att veta att han har legat på samma ställe där man la honom, men nu får det bli ett minne blott.

Ps. Missa inte min tävling som pågår just nu!












Kommentarer
Postat av: ANGELICA [foto&basket]

Gillar din blogg!

2011-08-19 @ 00:14:46
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville mest bara säga Hej =)

2011-08-19 @ 09:17:11
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback