Tredje advent

phjuu vad trött jag är nu. Har haft 4 timmars plaskande på jobbet och det känns såhär i efterhand må jag säga men måste säga att det är så roligt. Jag har verkligen fått ett riktigt toppenjobb som är både givande och lärorikt, helt otroligt bra. Ni som har barn och  inte går på babysim, kolla upp det för det är verkligen en lärdom som barnen tar med sig och olyckor kan undvikas plus att barnen oftast (barn kan också ha dåliga dagar) tycker att det är så roligt. Så jag lovar att det är värt det.  

Utöver babysim så hade jag hoppats på att ha börjat  läsa in en kurs men då jag inte hann få reda på vilken bok det var  innan helgen så fick jag helt enkelt avvakta med det, nu hoppas jag kunna få svar  på vilken bok jag ska imorgon när jag ringer dem.

Nej nu ska jag titta klar på Indiana Jones och sen ska jag gå och sova. Hoppas ni hat en mysig tredje advent.


Ni får reprisbilden från första advent. En bild på våran adventsljusstake



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback