Söndag morgon

Morgon morgon!

Dagen har börjat bra men kanske lite för tidigt för min smak 7.30 men det kunde ju ha varit mycket värre.  Bubbigubben kan det vara  bättre med för han är väldigt hostig, snorig och har lite feber, stackarn. Det slår aldrig fel att han blir sjuk när han varit på dagis alla dagarna han ska under veckan. Ska kolla om jag kan köpa ett nytt immunsystem till honom, krav ska vara att det är ogenomträngligt för bakterier. Får lägga ut en annons på blocket.

 Datorn fungerar fortfarande iallafall och det är värt en liten segerdans, har dock inte tagit mod att stänga av den än, jag behöver nog terapi innan jag vågar ta det steget.

Nu ska jag slänga mig in i duschen, ha en bra dag


Har ingen passande bild och jag ska verkligen inte ta en bild på
mig själv för jag vill inte skrämma er, så det blir denna!



Kommentarer
Postat av: e.



haha, står inte den där bussen i typ främre fålhagen?



/E. ;)

2011-02-21 @ 20:24:55
Postat av: Nathalie

Svar E: Jo det stämmer bra det! Jag fotade den på väg till vaksalatorg! =D

2011-02-21 @ 22:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback