Tack o godnatt

Nu har jag och älskade sambon kikat på  2 avsnitt av "No ordinary family", vi ligger en del före tv:n nu, lite tråkigt då vi förstört söndagskvällarna på sätt o vis. Det var ett bra sätt att avsluta veckan med att kolla "no ordinary family" och därefter solsidan på svt play. Då kunde man också tänka på något annat ett tag så man slapp söndagsångesten inför måndagen, men ja, nu får den väl gnaga i mig istället igen då!

Men nu har John blund varit här och kastat sand i ögonen på mig så jag håller på att somna sittande så nu säger jag tack o godnatt för kastar in handduken för i dag. Hörs i morgon alles.






Kommentarer
Postat av: Jonnie

haha ja de klart :) men de va ganska sött ändå haha

2011-02-27 @ 11:30:30
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback