Filmkväll

Efter ätande,  skratt, skrik, bus, gnäll, olyckor, blöjbyten, tandborstning, pyjamaspåklädning, nappjakt, och sängläggning så står nu på schemat lite egentid, vilket är skönt då jag känner mig lite sliten.

Så nu har jag boat i soffan för se en film, hade hoppats på att kunna se Harry Potter första delen av sista filmen men det var absolut ingen super inte ens bra kvalitet så den får tyvärr vänta ytterligare. Så just nu sitter vi och bläddrar runt bland lite andra filmer för att se om det finns något av värde att se, känns som man hunnit se ganska många redan.

Lutar starkt mot  Stargate universe istället, har sett några avsnitt redan och tycker den serien är ganska bra. Gjorde ett försök att se ett avsnitt härom dagen men var så trött så jag somnade efter bara 10 min knappt. Finns liten risk att det blir så idag med känner jag men ska försöka hålla mig vaken.

Nu ska vi försöka bestämma oss här, ha en bra kväll!!


SGU Stargate Universe Poster





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback