Dagens bestyr

Åkte till mamma och hämtade henne  efter det så styrde vi mot gränby, därifrån  fick med mig ganska mycket idag faktiskt. Jag hittade fyra t-shirts och två par shorts till Bubbigubben och ett par leggings och en klänning till unga damen plus så fick de en varsin skumpistol. Sambon fick ett playstation3 spel och jag fick,,,,,,nada.

Nej inget till mig denna gång men lika glad för det är jag. Mindre glad är jag däremot att min mamma snodde med sig bilnyckeln hem till sig, hon blev hämtad här av sin sambo och lade inte ut min bilnyckel så den är några mil bort nu. Tacka vet jag extranycklar annars hade min sambo fått gå hem från jobbet idag för jag skulle hämta han. Jag får göra ett byte med mamma, hon får tillbaka sina älskade kaffefilter och sina plastglas som hon verkligen behöver men missade att få med sig hem från mig och jag får min bilnyckel.

Nu ska jag lägga barnen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback