Försöker hinna...

Medan lillgubben sover och sambon fixar bilen så passar jag på att sitta i soffan för att göra ett nytt försök med bilderna. Blir fortfarande arg när jag tänker på att allt stängdes ner och försvann. Har dessvärre inte överdrivet mycket tid alls för till kl 13.00 ska vi vara ute hos mamma för att börja firandet.


Jag kmommer få fortsätta på söndag igen med bilderna för imorgon blir jag inte heller hemma. Nu ska jag börja packa lite! Åter igen, ha en undebar midsommar....






Kommentarer
Postat av: Fotograf Laila Villebeck

Glad midsommar! (Nu sover mina små pojkar, så jag passar på att internetta nu...)

Jag har lagt på färgen i efterhand för att få en mer abstrakt känsla :) Tyckte att det passade grymt bra i dessa bilder!

2011-06-24 @ 14:28:25
URL: http://lailavillebeck.blogg.se/
Postat av: linnea (FOTO)

underbar bild :D

2011-06-26 @ 23:54:42
URL: http://enlinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback