Fyllo

Tog mig ut och fotade lite och jag låg med kameran i högsta hugg i grannens rabatt när våran styrelseordförande kom gående längs vägen. När hon kom fram så stannade hon och pratade och sa "Jag trodde det var en full människa som hade ramlat i rabatten"

 Hon hade bara sett vattenkannan utslängd (bubbigubben lånade den) och så hade hon sett en väska på stenplattorna och en människa i rabatten och därefter hade hon dragit sina slutsatser. Jag var själv just då också för Bubbigubben och sambon hade gått till affärn och då hon inte såg kameran när hon kom gående så förstår jag att det såg suspekt ut.

Inte varje dag man ser en männsika ligga i rabatten med massa grejer utspridda runt omkring. 





Kommentarer
Postat av: Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Sv: Det är lite olika beroende på vad det är för fotografering. Är det bröllop eller en företagsfotografering levererar jag alltid högupplösta bilder på CD. Om det inte är så att kunden specifikt önskat skärmupplösta då.

Vid modellfotografering levererar jag alltid bara skärmupplösta bilder eftersom kunden ofta vill kunna ha bilderna till blogg, Facebook eller dylikt. Det går självklart att köpa till både högupplösta kopior och framkallningar.

Vid porträttfotografering levererar jag framkallningar + skärmupplösta kopior.



Hoppas du fick svar på din fråga, lycka till med din fotografering!

2011-06-21 @ 22:16:10
URL: http://mwfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback