Nattlig ovana

Ännu en varm dag, helt underbart. Däremot är jag rätt så trött idag för vi har en Ung dam som har utvecklat lite jobbiga nattliga ovanor. Hon vaknar 1-3 gånger per natt och antingen ligger och skriker hysteriskt tills man kommer eller så kommer hon in i sovrummet och ställer sig vid våran säng.

Hon är snudd på nära att väcka Bubbigubben varje gång  och gör hon det så vet vi att det blir en lång natt.
Vet inte varför hon är så orolig och inte vill sova. När jag inatt insåg att hon inte kommer gå tillbaka till sitt rum själv så gick jag upp och följde henne till rummet och då såg jag att hon dessutom har tänt varenda lampa i hela lägenheten. Så när jag jag lagt henne igen så gick jag runt och släckte allt innan jag själv hoppa isäng igen.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback