Smälter bort

Idag hann jag inte eller snarare  kunde inte skriva här på bloggen för när jag klev upp i morse vid halv nio så hade de stulit elen. Fick inte tillbaka den förens ca halv tolv men då hann jag inte skriva för då skulle jag precis åka iväg mot en kompis för att fotografera henne.

Jag klagar inte men guuuud så varmt det var att fota idag ja inte bara fota att göra något överhuvudtaget var varmt. Så efter vi hade vadat genom högt gräs, suttit på stenar, legat på marken, klättrat i träd och bråkat med reflexskärmen i blåsten så var vi genomsvettiga plus att det stacks och kliade som sjutton( tror det var det höga gräset vi låg i som skapade obehaget) men kul ändå var det.

Jag har inte hunnit gå igenom korten alls men det blev en hel del bra kändes det som, får visa någon bild sen. Hoppas ni har det bra i värmen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback