Franska knölar

Köööö till förbannelse...... Jag försöker att komma fram till sjukhuset för att ta reda på hur lång tid det kan tänkas ta innan jag får tid för operation hos handkirurgen. Ja nu ska min franska knöl (ganglion) väck och jag vet att jag står i kö för att få komma men jag vill veta nääääär, för min knöl bråkar som fan så nu vill jag skiljas helst med omedelbar verkan.


Min sambo gav som förslag att han kan fixa det åt mig genom att slå in den med en bok eller något annat hårt vilket är mycket snällt ( misstänker att han bara vill plåga mig) men jag sa vänligt men bestämt NEJ och att jag väntar på operation istället.

*Jag har aldrig varit med om sämre mobilkamera, herrgud vilka sunkiga bilder det blir




Kommentarer
Postat av: Caroline

Såna där får jag med emellanåt. Mest var det när jag bar runt på Leia när hon var drygt ett år. Teo väger ungefär lika mycket nu som hon gjorde då så jag bara väntar på att de ska dyka upp. Fy fan vad ont det gör och man kan knappt använda händerna alls och absolut inte böja dem om man belastar dem. Ajajaaaaaj!



Kram

2011-03-21 @ 13:23:46
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback