Hårfärgning

Jag har gjort en sak med mitt hår som jag inte gjort på megalänge verkligen!! Jag har gått från lintott till red head, mycket nervöst när jag gjorde det kan jag säga. Jag har inte haft någon annan färg än blont sen flera år tillbaka så jag tänkte till och valde åtminstone en tonig och inte en bestående färg.

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om färgen, jag överväger saken fortfarande. Det enda jag vet är att jag ska kasta in den sista förpackningen också för jag vill ha lite mörkare. Forsättning följer och bilder kommer sen!!


Nej jag ser inte ut så här det här är bara en bild jag lekt med!*


Kommentarer
Postat av: Sarah

sv: Varsågod! Hoppas du haft en bra helg!<3

2011-03-27 @ 20:07:32
URL: http://sarahandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback