Say yes to the dress

Sitter och kollar ett maraton på TLC av " Say yes to the dress" Ni som inte vet vad det är för program så är det om en butik som heter kleinfelds som säljer bröllopsklänningar. Du får följa vissa av säljarna som hjälper maniska brudar att hitta den rätta klänningen med stort R.


Jag är helt enkelt kär i det här programmet, jag helt enkelt älskar bröllopsklänningar. Okej vissa val kan man ju ifrågasätta som brudarna gör men dom flesta är så fina. Det som går lite utanför mitt fösrtånd  är hur man kan betala så mycket för en klänning bara. Okej dom är så fina att man kan leva och dö i dom men shit man går ju i konkurs bara av att titta på prislappen men men man har ju olika *priosar


Nu ska jag forsätta förundras!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback