Max 1 kg

Operationen gick hur bra som helst, den startade strax efter 8 i morse och 11 var jag hemma igen. Jag får inte bära mer än 1 kg på 3 veckor sen blev jag sjukskriven ända till juli. Jag trodde jag skulle bli sjukskriven max 2 veckor men icke sa nicke det blev 5 veckor. Blir intressant och se om jag kan låta bli att belasta handen, just nu är det ju inga problem då jag har ont men sen när det börjar lägga sig så tror jag man kanske kan glömma det ganska lätt.

Har börjat fått rysligt ont i halsen också vilket inte är kul. Jag kände det efter opertionen, nu gör det verkligen ont när jag sväljer och nu är det inte bara rasp i halsen som jag hade tidigare veckan. Det konstiga var att igår kände jag mig helt frisk men nu idag pang bom så kom halsontet. Jaja förhoppningsvis så lägger det sig väldigt snart.







Kommentarer
Postat av: Fotograf Laila Villebeck

Vid motljus kan man punktmäta på huden på den man ska porträttera för att få rätt exponering av huden. En snabbversion är att använda bländarprioritet och vrida upp exponeringskompensationen 1-2 steg. Prova dig fram! :D

2011-05-27 @ 19:19:14
URL: http://lailavillebeck.blogg.se/
Postat av: Ehlin

Skönt att allt gick så bra för dej! Se nu till att vila och ta hand om dej ordentligt så den blir bra snabbt!! Lite extra lyx kanske du åker på på söndag!! :)

Kramar

2011-05-27 @ 21:06:28
URL: http://ehlinl.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Har missat att du skulle operera dig men hoppas att det läker bra nu1 Vad vackert med maskrosbollarna i ljuset, påminner mig om att man måste passa på att fota "ogräset" nu innan de blommar förbi.



Ang tatueringen så gjorde det inte ont alls, men jag har en hög smärttröskel så det kanske är därför? Gjorde den för 3 år sedan, det är tillsammans 7 stjärnor som bildar ett stjärnfall. :-)



Kramara

2011-05-27 @ 21:20:32
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback