Smelly....

Godermorgon!

Började morgonen kl 7.30 och det första jag gjorde var att ta en svängom med dammsugaren (Vet inte om resultat blev hundra men) Sen skulle jag gå in på våran hmm.. ja får väl kalla det "gästtoa" fast gästerna aldrig lånar eller är på den och inte vi heller men men.. iallafall så öppnade jag dörren och höll på att renatav bli knockad av en helt vidrig lukt.

Ja herregud om man har varit in på torrdass som är av det sämre slag så vet man att lukten inte är angenäm men gångra den med 10 eller kanske mer så har ni lukten på våran gästtoa.

Jag har nu löst detta stinkproblem men kan säga att det är kanske inte bland de första dofterna man vill känna på morognen.


*Tyckte att det var en passande bild till ett stinkinlägg men det är 
egentligen en förolämpning mot grisen......





Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; Ja och det läskigaste är att när jag la ut skorna på tradera, så kan du ju gissa vem som köpte dem...

2011-05-31 @ 12:03:42
URL: http://jennyjanssons.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback