Magnetröntgen

"Nenne" är fortfarande sjuk och dessutom är han hostig och hes som få, snart borde det börja vända dock tycker jag. Iallafall så var det tur att jag hade min magnetröntgen klockan 17.30 idag för om jag haft den tidigare så  hade jag fått problem att gå på den. Det som gäller på en magnet röntgen är att ligga så stilla, helst inte röra en minsta fena och då såklart för att man inte får röra sig så får jag ju hjärnspöken och känner att jag gesnast måte vicka på tårna eller klia mig.

Jag lyckades ialfall stå emot de flesta hjärnspökena så jag tror att de fick de bilder de behövde. Nu är det bara att vänta på svaret som kommer om cirka en vecka, spännande.

Nu ska jag göra mig redo för en tv-kväll som startar med desperate housewifes, så bra.

Tillägg: Ingen deperate idag tydligen, buhu....






Kommentarer
Postat av: Jennie & Fröken Flis

åh stackar har inte blivit bra än :(

Och hoppas räntgen visar på något bra iaf, vare nu än är du röntgar :)



Jajjamenjag hämtade ut min vinst idag, har glömt av det senjag fick AVI:n men så kom jag på det idag och blev jätteglad haha :D



Jättefina ljus och lotionen luktade ljuvligt :)



Kram

2011-11-01 @ 21:15:02
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Jennie & Fröken Flis

ja men du.. du har nog berättat för mig om din sjukdom förut, ja känner igen det du beskriver. Men då håller ja tummara för att dom hittar något då, så du får svar på vad det är som gör ont.

Kram

2011-11-01 @ 21:33:38
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback