Salig blandning

Sitter hemma ännu en dag med "Nine" som har feber, hosta (dags att ankan får komma på besök igen kanske?!) och som alltid har han ont i munnen/halsen?! Vi vet inte hundra vilket men det stämmer rätt så bra in på det läkarn sa om symptomen på periodosk feber hur som helst så tycker jag ändå synd om lillfisen.

Utöver att mysa med  sjukligen så sitter jag just nu och överväger en alternativ tvättmetod till balsammetoden då den inte riktigt var som jag hoppats till mitt hår. Sitter och väljer mellan bikarbonat och balsam eller avkok från tvättnötter kanske även ägg?! Hmm,,ja jag vet inte riktigt, jag får prova mig fram helt enkelt.

Var på ett utveckligsamtal för Nova igår också och det går över förväntan ändå tycker jag och det känns bra. Nu hoppas jag att det fortsätter så framöver med. Unga damen måste bara lära sig lite bättre att vara med här och nu  och inte sitta och tänka på allt annat för då hör hon inte alls vad fröken säger. Det kan verkligen vara storm i den där lilla kokosnöten ibland men ändå över förväntan

Nu dags för en kopp choklad! Hoppas ni har en bra tisdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback