Domarringens klädmarknad

Var på domarringensbarnmarknad som hålls 2 gånger om året här i min dotters skola. Det är ett riktigt toppenläge att fynda massor till riktig bra priser och det finns verkligen allt från vagnar till skridskor. Hittade massor med fynd,  köpte en hel kasse fylld med kläder, det var nog 14 plagg tror jag, en bilmatta och 2 stycken böcker och allt det endast för 290kr så jag klagar absolut inte.

Tänk om det ändå kunde vara lika billigt varje gång man handlar. Dessvärre var man inte ensam utan det var väääldigt mycket folk som alla var där för samma sak, så man var tvungen att agera fort om man såg något man ville ha. De är iallfall riktigt bra organiserat så man hittar lätt rätt storlekar, och vanliga kläder finns i ett rum och ytterkläder och skor i ett annat.

Överlag riktigt bra är det.










Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ja det kan jag absolut tänka mej! Och 80 timmars brinntid är inte illa :) Kram, Ingrid

2011-10-10 @ 20:22:45
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Martina

snyggt!

2011-10-11 @ 17:32:08
URL: http://onceaday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback