Morgonstress

Imorse så sprang jag runt som en yr höna och packa allt som Nova skulle ha med till mormor (hon ska dit under helgen) Jag lär mig aldrig, ALDRIG att kliva upp i den tiden som egentligen behövs för att hinna med allt i ett normalt tempo. Nej istället kliver jag upp ca 20 minuter innan det är dags att åka och sen kör jag på från där. Varför jag inte packar innan??  *pjffff* vad är det för match med det??

Medan jag far runt så sitter Nova allt som oftas och bara tuggar i sig sin frukost och hon har en förmåga att äta i samma takt som en sengångare rör sig, saaaaakta. Så när tiden  är ute så sitter hon fortfarande med halva mackan kvar som hon får överge. 

Iallfall så fick det bli bilen idag och så när jag parkera bilen vid skolan, alltså precis när jag parkerat så hör vi *ding diiing diiiiing* det ringer in,  vadå punktligt!!!
Så går in och lämnar av allt vid Novas hylla  och då hör jag  (kompis till Nova) "Titta vilken fin gympapåse jag har!!!

NEEEEJ det är gympa och jag har glömt bort det mitt i allt. Så åkte hem packade hennes gympapåse och åkte tillbaka ännu en gång. Japp det var min morgon men slutet gott allting gott, nu är jag hemma igen och dricker te i lugn och ro.

Visar inte alls ofta bilder på mig så det ska jag försöka bli bättre på så jag startar med denna som jag vinkar ett hej till er!  (dock lite otydligt, måste öva  på fotospråk tror jag!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback