GLAD PÅSK

Nu känner jag att jag endast upprepar mig gång på gång när jag säger att " Nu har jag varit dålig på att blogga" Så nu tänker jag inte säga det utan säger bara GLAD PÅSK till er alla! Hoppas ni får en underbart fin påsk med mycket god mat och påskägg sprängfyllda med massa gott godis eller kanske något annat fint. 

Här hemma blir det en kombinerad påsk och födelsedag då min dotter 7 år på självaste påskafon. Imorgon så ska Nova ut till sin mormor för att gå påskkärring med två kompisar och så sover hon över en natt där. Självklart så hämtar vi hem henne för att hinna fira henne på lördedagsmorgonen,alltså vi hämtar henne redan på fredag. Vi har en liten födelsdagstradition där vi går upp tidigt och gör en fruksotbricka med något extra gott och sjunger och ger presenter, ska bli mysigt.

Men åter igen Glad påsk på er alla.




Kommentarer
Postat av: Marie

vackra bilder och grattis i förskott till 7 åringen



Man får ha bloggpaus =D



Glad påsk

2012-04-05 @ 11:04:52
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Eva i Aten

Man bloggar när man har tid och lust!

Glöm ej regel nummer ett; Be aldrig om ursäkt för att du inte skrivit inlägg!!!

Kram

2012-04-05 @ 17:48:37
URL: http://evainathens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback