Hemma från sjukhuset

Nu har vi precis kommit hem från sjukhuset där vi har hälsat på min bror. Såg så rolig ut när han skratta så vi sa att han såg ut som Shrek eller något, tur att vi inte tar saker så dödlit allvarligt  i våran familj. Tycker att när det ändå är vad det är så kan man åtminstone försöka muntra upp honom. Det såg  inte alls farligt ut när han var avslappnad i ansiktet men när han försökte blunda och röra ena sidan av läpparna så var det värre. Jag sa att han kunde göra före och efter reklam för botox i samma bild, för ena sidan av pannan var väldigt slät och fin medans andra rynkade sig när han log.

Han fick ta ett ryggmärgsprov också och det blev mindre lyckat för mitt under så svimmade han och sen när han vakna till efter ca 30 sekunder så satt han sig upprätt för han visste inte var han var eller vad de höll på med han var helt borta. Var tvungen att tala óm för honom att de höll på med ett ryggmärgsprov och att hanmåste sjunka ihop och vara stilla. Det tog ett litet tag innan han kom tillbaka och börja förstå då slappnade han av men var fortfarande riktigt konstig.

Nu ska jag ringa och honom och se om han fått reda på något mer.



Kommentarer
Postat av: Anna

Surfade in på din blogg, superfin! Du tar så fina kort. Jätte tråkigt dock att läsa om din bror! Men är paresen på hela sidan (både öga och mun) och inga andra symtom skulle jag vara hoppfull! Hoppas och tror att det kommer bli bra..

2012-04-28 @ 23:38:07
URL: http://nanniss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback