Påskägg av stl XXXL

Har varit ute hos min mamma och ätit påsklunch samtidigt så hämtade vi hem lillfröken. När vi var därute så fick barnen också ett varsitt påskägg och herregud det räckte till för att föda en mindre arme med den storleken. Nu kan de äta så de står dem upp i halsen, undrar varför Nova säger att hon har ont i magen??!

Nu ska jag ordna en lite sen (för oss)  middag och sen ska jag läsa. Jag har kommit in i en av såna här läsperioder jag får med jämna mellanrum. Hoppas att ni har en bra långfredag.

Krukan är normalstor och lampan bakom är sån där klassisk från ikea av den stora varianten. Ni får ha överseende med bilden. Kameran på min mobil är verkligen värdelös....


Kommentarer
Postat av: Marie

Ohhlallla vilket stoooooort ägg, gigantiskt, haha



Vi ska göra lite fruktsallad här sedan kika film



Ha nu en toppenkväll

kramar

2012-04-06 @ 19:16:07
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback