Tiden går och vi andra tar bilen...

Denna dag har rusat förbi verkligen, Helt plötsligt så var klockan halv åtta på kvällen. Har hunnit vara en sväng till gränbycentrum för att hämta ut lite medicin åt lillpluttis. När jag ändå var på gränby så passade jag på att springa förbi frisören och skaffa mig en flaska köp torr schampoo. Jag har precis upptäckt att torr schampoo faktiskt är riktigt bra. Nu köpte jag en flaska av märket REF som luktade väldigt gott. Tycker att det är  fantastiskt att endast spray kan få håret att se rent och fräsht ut. 

Nej Nu är det dags att gå isäng för klockan har hunnit bli rätt så mycket såg jag. Hoppas ni har haft en bra fredag.





 
  

Kommentarer
Postat av: Agnes Unosson

fin blogg :)

2012-04-20 @ 23:50:40
URL: http://upallnights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback