Om tiden räcker till.....

Idag så var det första dagen på sportlovet men det märks inte då jag  ändå sitter med näsan över boken och pennan i handen och skriver ner massa om etik och livsfrågor. Slapp dock att gå till självaste skolan idag men ärligt så hade det inte gjort mig något om jag hade behövt göra det.

Annars då?... Inte mycket alls måste jag säga. Har inte hänt så mycket företagsmässigt heller då tiden är väldigt knapp då jag måste bli klar med allt annat men jag ska ta tag i den biten med nu. Jag ska försöka fixa mig en ordentlig hemsida också känns somd det är ganska viktigt. Ja med andra ord så är det verkligen fullt upp men det är kul. Utöver allt detta så börjar jag ju jobba mer snart också inom babysimmet.

Nu ska jag jag fortsätta att få huvudbry över alla etiska dilemman som jag måste ta ställning till.
Hoppas ni har en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback