Plugga...

Jag vet att det varit lite dåligt med uppdateringar på sistone men jag har så fasligt mycket att göra nu när allt har dragit igång med skola och allt och då jag verkligen vill ha bra betyg så går jag in för det med hull och hår. Jag har också varit så trött att jag knappt orkat göra något utöver det jag måste, har fått en ny medicin som kunde ha den inverkan de första två, tre veckorna men sen skulle det bli bättre sa läkarn. Så jag hoppas att det lättar upp snart så jag kan hinna med lite av det som är lite roligt också, visst jag tycker att skolan är ganska kul men inte så roligt som att fotografera och redigera. Snart vänder det....

Nu ska jag sätta mig med näsan i matteboken och be en liten bön att jag även klarar att ta mig igenom dem här nästkommande sidorna som ligger framför mig. Hoppas ni haft en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Lycka till med pluggandet :)

2012-01-20 @ 00:41:15
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback