Resumé..

Ja vad har hänt idag då? Har städat och donat hemma lite, varit till ikea och gjorde ett fynd på den matta jag har trånat efter ett bra tag men nu är den äntligen min den svarta långhåriga. Sen så har jag bytt namn eller snarare efternamn, ja nu är jag inte en Nathalie Rötkönen längre utan jag är en Nathalie Rötkönen Karlsson ja så fort papprena blivit godkända med mitt namnbyte. Nej nej jag behöver inga gratulationer då jag inte har gift mig utan jag har lagt till min mammas efternamn.

Ja men det var väl en snabbresume av dagen i det stora hela nu ska jag gosa ner fötterna i min nya härliga matta och så ska jag se klart "Sommaren med Göran" som går på fyran.





Kommentarer
Postat av: kerstin

fin blogg

2012-01-03 @ 15:13:18
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback