Fredag och nu är företaget klart....

Då var det fredag igen och den kommande helgen är välkommen. Började dagen med ett prov som jag tyckte kände helt okej men man ska inte ropa hej förens man är över bäcken. Jag hoppas åtminstone att det gick bra. Ska strax börja laga en fredagsmiddag och sen ha lite tradionellt fredagsmys med familjen. Har inte så mycket planer för denna helg så vi får se vad som händer.

Jag kan också berätta att nu är allt med företaget klart så från och med nu så driver jag fotoföretag. Jag kommer att köra ett kampanjerbjudande för att fira starten av detta, det kommer komma upp snart. Sen så måste jag framöver även sätta mig och försöka få ordning på hemsidan och sen ska det marknadsföras lite. Så nu rullar det.


Kommentarer
Postat av: Marie

Ohh roligt att det är igång och att du är egen företagare, hoppas också att provet gick bra

2012-03-09 @ 18:11:35
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback