Nyårsfirande

Nu bär det av ut på landet för att fira nyår med min sambos bror och hans familj. Det blir väldigt lugnt firande där ute hos dom. Det blir en alkoholfri kväll med lite mat och sällskapspel och det ska bli trevligt tycker jag. 

Tar med oss resesängen så vi kan slänga Neo i säng om han  blir trött men tror inte han blir det då vi lät han sova fram tills nu klocka fyra från tolv på dagen, men ifall att så finns den. Han är iallafall mycket piggare nu än för några dagar sen, nu har han bara lite hosta kvar så antibiotikan verkar göra sitt jobb bra. Skönt för Bubbigubben att slippa hosta lungorna ur sig.

Nu ska jag göra mig redo. Ha en toppenkväll alla!!!


*Lilla Neo ringer in det nya året! *skrattar* fyndigt eller hur?!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback