Beach 2010

Fredag, sol och värme kan ju nästan inte bli bättre, men bara nästan! Skulle ju kunna vara bättre om man var miljonär och hade folk som kom med isande drycker och  passade upp på en i värmen, lite massage kanske också? Det skulle inte varit helt fel.

Nej men fredag, sol och värme så långt stämde det jag skrev ovan i min verklighet iallafall och  imorgon ska det enligt vädret på tv:n bli ca 32 grader varmt. phhuu jag kommer smälta bort! Skulle behöva gå naken men för att bespara alla andra mardrömmar så ska jag absolut inte gör det. Ärligt så har jag ju  precis inte haft beach 2010  i tankarna när jag på kvällarna har suttit och tryckt i mig godis och chips. Det har nog blivit lite för mycket av det goda då vågen har börjat visa lite högre siffror på sistone. Jaja kan inte skylla på någon annan än mig själv, det är ingen som har tvingat mig att äta. Men det är ju sååå GOTT!

Det är väl bara att sätta fart för att vända den "uppåtgående" trenden! =P Får köra en sen, inför bech 2010 eller starta en tidig inför bech 2011! 

Jag tänker inte kalla det bantning för det är det inte! Banta för mig är ohälsosamt och innebär att följa olika dieter av alla dess slag, nej,nej,nej, inget för mig. För mig handlar det om att byta till en sundare livsstil helt enkelt. Äta bättre, röra mig mer som jag blivit dålig på på sistone och dra ner på mina "GODA" ovanor! Har gjort det förut så jag vet att jag kan om jag bara vill.

Nu är det dags för lunch iallafall
Hej så länge! 
                                                                                                     
                                                                                

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback