Trojaner och försvunna hårddiskar

Men hallå hur jobbigt ska det vara att få en dator att funka ok?  Började ju med att heroes börja hacka och då böörjade min sambo med att gå igenom alla program för att se om något snodde kapacitet från våran HTPC som jag nu döpt till HT(CP) Mitt svar på allt när en dator krånglar är att göra en virussökning så jag upprepade gång på gång "kör en virussökning". Till slut gjorde han det och tro på fan då att trojaner har hittat in i vår dator. HA JAG VISSTE DET sa jag, nu kommer det funka igen när vi tagit bort dom. ACK så fel jag hade, för när vi tagit bort trojanerna och startat om datorn så är en hel hårddisk borta ???????? HUR????? Det var ju självklart den hårddisken mitt älskade heroes fanns på också! Tror det här är universums sätt att tala om jag ska helt enkelt INTE ska se heroes! Nej nu ska jag vara bitter ett tag!

Hej så länge!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback