Vardagsbestyr och fotoäventyr

Varit dåilg på att uppdatera igen =P
Har inte hänt så mycket mer än att man springer runt som yr höna och fixar allt vardagsbestyr som måste göras. Har försig haft tre läkartider 3 dagar i rad som jag infunnit mig på också. Sen har jag varit iväg till Ulva kvarn och försökt fånga lite bra bilder där. När vi väl  var där och jag stod och fotadade vid vattnet så rasade det ner ett x antal männsikor plus proffsfotograf med skärmar och allt, tydligen så fotade dom för handelsbankens bildbank. Kände mig som en amatör mer än någonsin när jag såg dom arbeta haha! Jaja men man måste ju som sagt börja någonstans 
Hej så länge 


två stolar som stod vid parkeringen där vid ulva!


Deras café

©copyright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback