vinterland

Så fint det är ute just nu, alla träd, buskar, gräsmattor, ja det mesta är helt täckta med iskristaller. Riktigt härligt att gå ut i den friska luften på morgonen när man ska med barnen till dagis, man piggnar på sig plus så får man ju ta del av allt det fina. I morse fick jag till och med se en ekorre som satt och grävde upp frusna löv. Ser potentiella foton överallt, måste ta mig ut och foto mycket snart för det var ett tag sen nu.

Nu till det bästa! Jag mår fortfarande mycket bättre, såååå underbart. Har bara som sagt tidigare kvar smärtan i höger sida i tid o otid men det kan jag lugnt leva med. Det är iallfall så mycket bättre att bara ha ont än att inte kunna vara i upprätt ställning.

Nu ska jag göra mig en kopp te så hörs sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback