Hemsk natt.


Efter århundrades längsta natt någonsin så kan jag säga att jag är inte så pigg idag. Värsta natten någonsin tror jag nästan. Kunde för alla pengar i världen inte somna igår och då gick vi ändå och la oss efter klockan 12 på natten så man tycker ju att man borde vart trött.

Eftersom jag inte kunde somna så tog jag min tel och läste lite olika bloggar. Jag hamnade såklart på en av de hemskaste, visste inte innan vad det var för blogg utan den hette Vår älskade prinsesse Moa Henriksson http://moahenriksson.blogg.se/ . Åh shit så ledsen jag blev av att läsa den. 

För det är så att den bloggen handlar  cancersjuka Moa, det är bara en tidsfråga innan hon kommer att dö  och hon är bara 8 år gammal också. Stackars familj, måste vara så fruktasvärt jobbigt att se sitt barn ligga och tyna bort och ha smärta hela dagarna.

Så mitt i natten ligger jag vaken läser denna blogg och är ledsen för den här familjen skull ,plus blir skitorolig att något sådant här faktiskt skulle kunda hända mig och min familj också. Jag vet, INTE tänka så men har man precis legat och läst i en blogg där verkligheten är så på riktigt så kändes det mycket närmare att det kan ju faktiskt hända och så fort den tanken slog mig så blev jag jätteorolig och kunde verkligen inte sova. Jag försökte skjuta tanken ifrån mig hundratals gånger genom att försöka börja tänka på annat men den envisades med att komma tillbaka och ta plats. Så jag tror jag somnade runt 4 snåret på morgon.

Usch hur orkar man ta sig igenom en sådan sak???? Nej nu ska jag avsluta innan jag börjar gråta.

Hoppas er natt har varit bättre!?

 


   Mina två underbara. Älskar er så mycket!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback