Okej då kör jag igen.

Tredje gången gillt??? Nej antagligen inte, kommer nog uppehåll med jämna mellanrum hela tiden men jag ska försöka skärpa mig! =P

Just ja angående min precious (diskmaskin) så har den nu kommit igång efter blivit stående någon vecka för det var "fel" på den när vi skulle köra den. Den indikerade F4 som felmedd vilket innebär att den har problem att tömma vattnet. Så vi fick kalla hit servicen som endast konstaterade att det var stopp i avloppet! =P Piss också !!!! Eftersom det då inte gick på garantin så blev man 1200:- fattigare för 20 min besök! Bara att se glad ut ändå,  men mumlar svordomar lite ändå.

Sen har min stackars Lilla Bubbigubbe Neo haft höstblåsor också. Han fick ganska stora vätskefyllda blåsor på händer, under fötterna och tydligen så kunde man ofta få dom i munnen med men det är ganska svårt att försöka se in i hans mun och man stoppar helst inte in ett finger frivilligt, så vi vet inte hundra om han haft där också. Han har iallafall börjat friska på sig nu som skönt är!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback