Spöknätter?! Nej tack.

Hallå

Kan säga att  inatt var det inte bästa natten i världshistoren. Först tog det evigheter att somna och sen när jag väl  somnat in så får min sambo en av sina berömda "spök"nätter som skrämmer slag på mig.

Vad innebär det då? Jo det innebär att han vaknar med ett ryck lyfter upp huvdet och stirrar mot sovrumsdörren utan att säga något, Eftersom han rycker till ordentligt så vaknar jag såklart och inte förens jag frågar vad han håller på med så slutar han stirra ut. Detta hände dessutom 2 ggr inatt.
 Förut svarade han att han såg någon\något vid dörren men efter att jag sa till han att han inte får säga vad han ser för något då jag blir så rädd så jag kissar ner mig så har han slutat med det. Så nu vänder han sig bara efter att stirrat på dörren mot hallen och säger att det var inget. 

Kan säga att det är är långt ifrån den första natten detta har hänt. En natt så vaknar jag av att han väcker mig genom att dra och skaka mig och sen pekar mot hallen! (HJÄRTSTOPP! ) Fyfan vad rädd jag blev. Jag är ju redan mörkrädd som en 3 åring som tror att det finns ett monster under sängen. Tog fan timmar innan jag somnade om den natten.  

Han har tydligen haft så här sen han var liten så han har vant sig så han har inga problem att bara somna om efter han gjort såhär, men JAG då??? Måste komma på ett bot för det här för en natt kommer det ge mig Hjärtstopp på riktigt. Ska klura på saken nu.

Hej så länge 
                                                       


                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback