Yes nu är det fredag igen...

Halllå.


Nu har jag äntligen fått min efterlängtade blixt och bouncer =) Fick ett sms igår om att mitt paket fanns att hämta. Så när jag hade hämtat ut den så fick den sig en testkörare och måste säga WOW vilken skillnad mot den blixt som sitter på kameran. Nu vill jag bara ha några saker till haha mycket vill ha mer.

Nej men idag fick jag också mitt filter och motljusskydd så nu ska jag börja exprimentera med det också. =)

Också är det ju fredag denna älskade dag i veckan som dom flesta tycker om (allra helst om man får helg). Så vad händer i helgen då?...Hmm...jo just det i helgen ska jag och min familj ta oss ut i skogen på svampjakt. Jepp ni läste rätt. Plocka svamp är skitkul (dvs om man hittar något) det är ganska harmoniskt också faktiskt. Man går där en bit in och känner lukten av mossa, barr, svamp och om man är en bit in så är dom enda ljuden man hör utom sina egna röster fågelkvitter och knakande från grenar. Man kanske även hör/se något  större djur.
Så skönt att fördriva några timmar på det sättet. Självklart kommer min kamera få följa med också!

Nej nu ska jag försöka plocka iordning efter lill tornadon Neo som har dragit fram!

Hej så länge!

Ps. Lägger ut lite bilder lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback