Beroende

Herregud jag kan inte sluta redigera, tror jag snart får söka hjälp hos någon avvänjningsklinik för redigering/photoshopsberoende.


Men de är ju sååååå kul. De som gjort det här programmet borde bli tilldelade nobelpriset eller något!

-Va vadå överdriver, det gör jag väl inte??



Jag har ytterligare en storfavorit på Elin, den får helt enkelt dela plats med den andra utnämnda favoriten!


Här nedan är den, hon är så fin! Färg eller svartvit, vilket är snyggast tycker ni? Jag kan knappt bestämma mig.











Kommentarer
Postat av: larsson

håller med dej det är svårt att välja

hon är så vacker på både fotonen.

henne vill ja ha ;)

2011-04-26 @ 15:20:40
Postat av: Linda

Hon är jättevacker på båda dessa bilder. men jag är svag för svartvitt :)



Får man fråga om du skickat mitt pris som jag vann?



Kram

2011-04-26 @ 23:25:28
URL: http://blandadetavlingar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback