Dagsplaner

Idag blev det morgon för mig redan vid kvart i 6, usch det är inte humant , jag var så läskigt trött att jag  kände mig gratisfull.  Efter jag fixt flaska till Bubbi och en en ny blöja så krascha jag i soffan och åter igen kände jag mig som en efterbliven fisk där jag satt stirrandes med halvöppen mun, såååå frukansvärt trött.


Men iallfall  nu så får jag skynda mig att vakna till liv för snart bär det av ut på landet till min mamma där min älskade sambo ska hjälpa till lite.  Unga damen är ju där ute också så vi hämtar hem henne också för imorgon väntas det folk för att fira Unga damen.

Sen när vi kommer hem igen så är det bara massa massa fix inför imorgon. Det känns som timmarna är för få för den här dagen för jag har så mycket att göra.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback