Kladdis

Jag tog mig orken att slänga ihop en kladdkaka för att testköra den nya formen. Det gick över förväntan faktiskt då jag är i en konflikt med våran ugn och inte visste  om ugnen fortfarande var sur och tänkte förstöra kakan för mig, men ugnen verkar inte vara långsint enbart dålig överlag. Formen däremot var kalasbra.

Enligt sambon så var kladdisen mycket god men vet inte om han skulle säga något annat även om den hade smakt bajs med grädde, nu gjorde den dock inte det för jag provsmaka också.


*Bortse från dekorationen jag körde ett test av nästan alla shabloner och andra dekorationer jag kunde hitta.







Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej!



TAck så hjärte mycket fina du, vad jag blev glad.



Gott med kladdis=)



Ha nu en underbar vecka!

Kram

2011-04-03 @ 21:17:06
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback