Klart

Nu anser jag mig klar med bilderna av Elin som jag fotade i helgen, eller det finns många bilder kvar men nu har jag fixat ganska många av de. Kanske går tillbaka och fixar några fler sen, den som spar den har!


Åkte ut för att köpa en Cupido sallad och samtidigt kom jag på att då kan jag köpa den där kaffedrinken jag velat ha ett tag, sagt och gjort. Det var bara det att den smaka INTE gott för jag lyckades trixa till min beställning mitt i allt.

Jag hade beslutsångest som vanligt så när jag hade beställt en sort och hon var halvvägs i att fixa den så böt jag men sa att hon kunde behålla det hon börjat med, så det blev en riktig specialare. MISSTAG!!!

Det var Fyrtio spänn rätt åt fanders men en erfarehet rikare.

Nu till något roligare, snart börjar tisdags tv:n också så man kanske ska gå till affären och bunkra upp med massa gottis att ha framför, våga vägra beach 2011, rund är också en form, så de så!!


*Den här var drinken var god men den jag köpte idag såg nästintill
likadan ut men äcklig!








Kommentarer
Postat av: sloarez - passion for fashion

sv: vsg! Härligt :) samma här!

Hade du en bra påsk förresten?

2011-04-26 @ 20:13:49
URL: http://sloarez.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Tack, ja det var en fin poster o glad att jag vann. Emelie Alhager är verkligen en duktig desginer och konstnär!



Önskar en fortsatt fin vecka, kramar!

2011-04-26 @ 21:05:33
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback