Kreativ fotografering Exponering, Digital fotografi

Jag har två böcker om fotografering som jag införskaffade när jag började fota, dessa två böcker är otroligt bra, lättförstådda,lättlästa och tar upp sakerna på ett mer roligt sätt så man slipper bara massa tråkiga termer.


Jag lärde mig väldigt mycket som helt ny "nybörjare" av dessa böcker då de tar upp det mesta. Kreativ fotografering Exponering tar upp alla termer som, bländare, iso, slutartid mm. Tar även upp mycket annat som är bra att veta för att få en bra exponering.

Digital fotografi tar upp mer specifika områden. Vill du lära dig bättre fota bröllop, porträtt, blommor så finns det olika kapitel i denna bok som ger dig tips o trix för att fixa detta.

Båda böckerna är riktigt bra och jag kan utan tvekan  rekommendera dessa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback