Scre4m

Klart man måste se den här eftersom man har sett alla andra av de filmerna. De här filmerna och paranormal activity är så gott som de enda skäckisarna jag kan se utan sömnsvårigheter och mardrömmar efteråt.

Ja paranormal activity kan jag slå ifrån mig av den enkla anledningen att det är bara en person som demonen förföljer och i scream så är det en riktig männsika bakom masken och det är 1000 ggr bättre än spöken eller demoner. <helt sjukt att jag är mer rädd för spöken än människor egentligen,,, men men det är så det är.

 Alla andra skräckfilmer utöver dessa skrämmer skiten ur mig rent utsagt. Inte för att jag inte blir rädd men jag kan åtminstone somna efteråt utan att tro att spöke står och kikar på mig.



Kommentarer
Postat av: jr

Vsg;)

Med mej är dey toppen;)

Haft en bra måndag?

2011-04-04 @ 16:45:45
URL: http://priyan.blogg.se/
Postat av: Lovisa

fin header :)

2011-04-04 @ 17:16:35
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback