Ta i trä

Okej Ta i trä, Peppar peppar och alla andra olika antiotursformler som finns MEN.....

Det verkar som jag kanske får läsa kurserna, Yheeeeejjjj men som sagt man ska inte ropa inte hej förren man är över bäcken.


Hoppas, hoppas, hoppas!!!!!

Skulle vara så kul att läsa de här kurserna.

Ringde min gamla gymnasieskola också för att jag tänkte höra hur jag ska göra för att få mina betyg. Ringde och möts av en talsvarröst som säger " Lundellska skolans reception öppnar åter 9.30, välkommen åter"
Ähh,,,,okej men klockan är ju 9.44??

Kan säga att de fortfarande säger samma sak när man ringer. Tror jag kanske ska föreslå dem en fungerande klocka, okej jag vet att skolorna har det snålt men en klocka kan de väl åtminstone få ändå!?!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback