Tvätt

Skulle hänga massa tvätt och vad händer?

Hela  tvättlinan, vi har sån variant att man drar ut den från väggen så man kan veva in den när man inte använder den, den brakar i golvet med all tvätt på.

YES yiiippiie måste vara min turdag för hänga tvätt är ju så kul, ja jag har nästan svårt att komma på saker som är roligare. Visst är det kul?!! Så med glädjen bubblandes i hela kroppen så får jag plocka av all tvätt igen för att börja om.  
 
-Nej varför tror ni jag är ironisk? Tycker inte alla att tvätt är det roligaste som finns??




Exakt den här tvättlinan har vi, alldelsen för vek konstruktion, klarar inte ens vikten från tvätten innan skruvarna som
följde med gick av

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Man kan bara vara beroendwe av Harry Potter på ett hälsosamtsätt ;) har du läst böckerna?

2011-04-12 @ 17:43:47
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: Rebecca

SV: Tack ska du ha! :)

Jag har nu en Canon 400D, och suktar nu efter en 5d. Vad har du för kamera? :)



Jag skrev om en sak som vi båda deltog i. Så jag beskrev allt för mig läsare, och så kom hon in på min blogg och kopierade hela inlägget och alla bilder och la in på sin blogg, men bytte ut namnen :/

2011-04-12 @ 18:39:59
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback