Fotobok

Sitter och kollar när Neo rockar loss till Gummibjörn här på vardagsrumsgolvet, han dansar för glatta livet.
Snart ska vi ta vårat pick o pack och åka och handla och efter det så ska jag faktiskt sätta mig och plocka ihop bilder till en fotobok med mina egna fotografier för det här året.

Tanken är att jag ska göra en bok varje år för att det är både kul att få ut fotona någon annastans (än att bara ha dem i datorn) och att man kan gå tillbaka och förhoppningsvis  så  kan man se utveckling med åren.
Får se hur lång tid det tar att välja ut alla foton då jag har mååååånga vid det här laget men det kommer säkert gå bara man ger det lite tid.

Det är mina planer för denna dagen så här långt. Hoppas ni får en bra (löne)dag!


Kommentarer
Postat av: lisaevelinas KONST & INREDNING

grymma foton!

2011-08-25 @ 14:11:09
URL: http://flavors.me/lisaevelina
Postat av: Magnus

Hej! Najs bilder!

Ramla på detta när ja kollade efter fotoböcker,

http://fotoklok.se/gratis-fotobok.php

Bara att skriva och den är helt gratis! ;)

2011-08-27 @ 00:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback