Big brother

Ja jag vet inte varför men jag har alltid tyckt om Big brother och det har precis börjat en ny säsong så nu har jag något att göra 100 dagar framöver. Såg däremot en liten detalj som gör att jag kanse missar några avsnitt,, sändningstiden är kl 22 och det är alldeles för sent för mig, pensionärsvarning eller?? 

Men jag har ju alltid internet som gör att jag kan följa när jag vill som tur är, vad skulle man göra utan internet?  Vad är det egentligen som är så kul att följa uttråkade människor instängda i ett hus i 100 dagar, ingen aning men lättroad som jag är så funkar det.

Nu ska jag fortsätta titta på vilka deltagarna är som ska gå in i huset. Ha en bra kväll!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback