Klagovisa i min mun

Aj aj aj aj.. jag har nu haft ont  i 4 dagar i en tand? tandkött? inte säker. Allra längst bak i underkäken vid smarthetstanden så har tandköttet svullnat och det gör ont när jag gapar, äter, pratar, andas.
Jag är öm ner i sidan av halsen och i körtlen på höger sida. YES vad har jag gjort för bra för att förtjäna denna tur, nu är ni avundsjuka eller hur??!!

God is great yhhee, yheeaa, god is good,,,, eller inte,,, kanske skulle hjälpa om man var troende??

Imorgon ska jag frivilligt eller nja frivilligt kanske man inte kan säga, men jag måste ringa tandläkaren eller någon som kanske kan hjälpa mig för nu börjar det bli jobbigt!

Nu ska jag klubba mig själv eller kanske kan fråga sambon om han kan hjälpa och slå stekpannan i huvudet så jag får somna ifrån det onda lite.

-Snääääälla pritty please älskling, du behöver bara slå en gång okej??? Jag lovar att inte hålla det emot dig sen!!!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback