Lite vinterklagan

Nej nu har jag fått nog av vintern och alla dessa kläder som jag måste pracka på mig själv o ungarna.  För jag kan tala om att när den unga damen ska klä på sig så startas ganska ofta ett inbördeskrig. Hon vrider sig och skriker

-DET KÄNNS OBEHAGLIGT...
-Jaha vart är det obehagligt då??

frågar jag realativt lugnt första gången och försöker rätta till(Alltid fötterna).
  När hon sen forsätter för 465 gången om att det är obehagligt så ja då  finns  det ju inget annat att göra än att amputera bort fötterna helt enkelt. Jättesmart lösning och alla blir nöjda, hon för att det inte känns obehagligt längre och jag blir nöjd just för att hon inte klagar,, en win-win situation.. (gå frågan handskas vi med sen),
 
Så när våren nu kommer ska jag anordna en bål där jag bränner vinterkläderna (okej kanske inte alla men några)
 och dansar en vårdans bara för att välkomna den efterlängtade våren...
Så ser ni någon i vår som står och bränner kläder och dansar maniskt så är det inget att bli rädd för.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback