Lugn o ro

Nu sover barnen sen ett tag tillbaka och jag och min älskade sambo sitter i soffan och bara slappar. Sitter o väntar på att braiga tisdags tv sätter igång, vilket den gör vid 22.00, hmm undra när Despperate housewifes kommer tillbaka, saknar ju det.

Jag och min inkompetenta datorhjärna har börjat kämpa med bloggdesignen igen, det lilla jag idag har ändrat har funkat bra men det är det som inte är gjort som jag verkligen vill ändra på. Åhh varför kunde jag inte ha fötts med den egenskapen killen har i no ordinary family det vill säga en Superhjärna?? Skulle vara så skönt att bara titta på något i 2 min och så kunna det utantill.
 
Nu ska jag titta tv hejs svejs


Oj herregud vad fräsch man ser ut men det kanske inte är så konstigt
då detta är bild från BB. Detta är bara några timmer efter Neo kom
till världen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback