Love & other drugs

Oj vad klockan springer på kvällarna snart 23.00 redan, önska jag hade förmågan att stanna tid ibland skulle vara skönt under helgerna.

Kollade på en film ikväll som var bättre än jag trodde den skulle vara, ja överraskad faktiskt, okej inte det bästa jag sett men duger.Trodde det skulle vara samma som alltid i alla såna här romantiska filmer men dom hade faktiskt lite annorlunda "fnurr" ändå, kred för det. Hade inte läst något om den här filmen innan så jag gick enbart på  titeln och den bilden jag gjorde mig av titeln stämde inte överens med handlingen.

Kan säga att det är ju helt klart en tjejfilm men ni killar som blir tvingade eller...ähh.."gärna" vill se denna får se en hel del bröst iallfall, kanske lite tröst??

Filmen heter så mycket som Love and other drugs. I rollerna Jake Gyllenhaal, Anne Hathaway, Oliver Platt, Hank Azaria, Josh Gad, Gabriel Macht




Handling:
Jamie är en slipad säljare inom den cyniska läkemedelsbranschen. Med sin charm och skärpa gör han succé och inget verkar stå i vägen för hans lysande karriär. Tills han möter Maggie, ett yrväder vars enda fokus ligger i att ta tillvara på allt vad livet har att erbjuda. Jamie blir förälskad men är han villig att ge upp sina drömmar för en kärlek som omöjligen kan ha en framtid?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback